Comenzi telefonice: 0771 385 422
Luni - Vineri: 9:00 - 18:00 Sambata: 10:00 - 16:00

Vezi toate rezultatele cautarii dupa 'Query'

Retururi de produse

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

  • Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (O.G. nr.130/2000)

Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 10 zile lucratoare de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) cu o copie a Facturii de achizitie. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la Retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de FISHMAG.RO.

  • Colete ce prezinta deteriorari

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

  • Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai repede acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de FISHMAG.RO

  • Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate catre FISHMAG.RO daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie FISHMAG.RO.


NOTA: In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Observatii generale: Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmariea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Marci

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu noutati despre produse si promotii